fredag 18 mars 2011

Wille charmar damerna på köpcentrat.

Nu ska jag skryta lite!
Varje gång vi är ut med Wille får vi höra flera gånger hur söt han är, att han är den sötaste bebisen de någonsin sett osv. Det är så det funkar här över, folk ger varandra komplimanger för allt från en snygg tröja till dina barns utseende.
Men idag var det utöver det vanliga. Wille och jag satt och åt i food Courten på köpcentrat i lugn och ro när en dam kom fram och satte sig vid oss och sa
- jag måste bara säga att du har den mest underbara och söta lilla kille jag någonsin sett, han är något utöver det vanliga.
Wow! Vad svarar man på det? Tack sa jag och rodnade.
Hon gick tillbaka till sitt bord där hennes vänner satt och sen fortsatte de att prata om Wille och vinkade till honom flera gånger.
Man blir väldigt glad av att höra sådant, man blir stolt och ens eget ego växer lite när någon ger ens son komplimanger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar