fredag 25 mars 2011

Man kan inte ha för många par skor!

Jag är kär i ett par skor, eller egentligen i tre par, jag hitta ett par nya idag när jag läst tidningen nu på morgonen.
De första är ett par oranga ballerina från Michael Kors, lite udda färg men så snygga. De finns i svarta också men det är dax att think outside the box tror jag.
De andra är ett par rosa ballerina och är superbilliga, sådär billiga så de går säkert sönder efter två veckor. Men vad gör det när man kan köpa 10 par för samma pris som ett par vanliga.
De tredje paret, som jag hitta idag är ett par sandaletter i embossed snakeskin som det heter här över, fråga min inte vad det kallas i sweden, fusk ormskinn kanske?
De passar perfekt till jeans eller en snygg klänning och skulle trivas kanon i min garderob.
Tror det får bli en shoppingrunda väldigt snart, typ idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar