fredag 5 november 2010

Läkarbesök

Igår var vi på besök hos Dr Swan, vår husläkare. Först var det Wille som skulle undersökas. Vägas, mätas, lyssna på hjärtat och ta två sprutor, det där vanliga. 7800 gram och lika lång som sist. Tror nog att det är fel på deras måttband, eller på sköterskan som mätte. i alla fall so far so good.
Sen var det min tur att kolla upp det där jä..a knät som bråkat med mig ett tag. Jag har väldiga problem att sträcka ut mitt knä och det smärtar något otroligt när jag väl sträcker ut det samt att gå i trappor är inte alltid en dans på rosor.
Förhoppningsvis är det bara en inflammation i knäskålen sa Dr Swan. Så nu ska jag äta Advil (antiiflammatorisk) i tio dagar, blir det inte bättre då skulle jag återkomma och gå igenom en större undersökning.
Hoppas hoppas hoppas det blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar