torsdag 17 februari 2011

Jag öppnar upp min handväska

Såg denna på en blogg jag snurra förbi idag och tänkte nu gör jag det samma och bjuder lite på mig själv och mitt innehåll i min handväska.


Handväska från Tommy Hilfiger.

Plånbok från Adax i kalvskinn, den bästa jag någonsin ägt.
Solbrillor från Giorgio Armani, kärlek.
Färgkarta, ett måste när man inreder ett rum.
Napp från Nuk.
Kalikå docka eller vad man ska kalla den.
Plastmobiltelefon som Wille ringer ifrån när han ska prata med mormor.
Tumvantar från Billabong.
Två pack näsdukar, svenska sådanna.
Kvitto från Starbucks.
Pick of the week från starbucks (Gratis låt från Itunes).

Blå necessär med innehåll:
Tylenol till barn.
Huvudvärkspiller.
Två pipetter koksaltlösning.
Illamående tabletter.
Provstrumpa, vill inte ha någon gammal äcklig när jag testar skor.
Hand sanitizer.
Tampong.
Plåster, vanliga och skoskavsplåster.
Binda.
Två trosskydd, som doftar blommor, konstigt tycker jag.

Rosa necessär med Innehåll:
Puderborste.
Mascara från Clinique.
Gloss från Clinique Raspberry.
Gloss från Philosophy Caramel apple.
Gloss från Philosophy Pumpkin spice.
Lip glow från Dior, det bästa där finns för läpparna.
Blotting papers från Sephora.



3 kommentarer:

  1. Ojoj... jag skulle inte ens kunna göra ett sånt inlägg. 1. jag har ingen väska jag har konstant och 2 de enda saker jag har med mig jämt är plånbok, nycklar och mobil. Jag är imponerad.

    SvaraRadera
  2. Jag bytar väska konstant, det är därför jag har alla små prylar i necessärer. Men nu vet du om du skulle behöva något och du är med mig att jag har ett halv apotek med mig.. :)

    SvaraRadera
  3. Ja, det är verkligen bra :D.
    Läste om blodvitet också. Samma sak hände här härom dagen, hos fotografen av alla ställen. isak skulle sitta på en stol och bli fin på kortet, men det ville han inte och när han klev ner från stolen var det liiiite för långt så han föll på näsan (och munnen) och stortjöt. När han gråtit klart såg vi att han blödde och då tänkte vi ju avbryta fotograferingen... men det gick bra ändå. Då kände jag mig lite taskig, men han klarade sig ju bra och var inte ledsen mer efter det (inte pga munnen iaf)
    Kul med förskolan! Vi har också sökt men inte hört nåt än.

    SvaraRadera