onsdag 15 juni 2011

Bråk i sandlådan

Idag som alla andra dagar var jag och Wille en stund i parken och lekte.
Lilleman satt snällt framför lekställningen och plockade med sina spadar, kratta och hink när en liten söt flicka kom fram och tittade på Wille och frågade om han ville leka med henne.
Hon fick så klart inget svar från honom, men slog sig glatt ner och började plocka med spadarna och hinken. De lekte jätte fint tillsammans, min lilleman och hon, denna sockersöta flicka till jag helt plötsligt fick en hel hink med träflis kastad över mig. Lite smått chockad över vad som precis hänt hann jag inte ens reagera innan hennes mamma kom flygande och bad mig om ursäkt och skällde ut sin dotter efter noter och bar iväg henne skrikande ur parken.
Undra vad jag hade gjort för att förtjäna denna smutsiga behandling? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar