onsdag 11 maj 2011

Skitsnack, känsliga läsare varnas.

Dagens i-landsproblem för en mamma.
Varför slår det aldrig fel? Så fort jag sitter på toa för att göra nummer två så ska Wille trilla och slå sig, få tvättkorgen över sig eller slå huvudet i något så att tårarna sprutar.
Idag var inget undantag, denna gången lyckades han få tvättkorgen över sig igen och samtidigt slå huvudet i badrumsskåpet.
Funderar starkt på att övertyga min kropp att nummer två bara får ske efter klockan 19.00 så jag kan få lite lugn och ro.

1 kommentar:

  1. under lång tid hade jag Isak på en fast placering när jag behövde spendera lite mer tid på toan. Från början var det ju i babysittern, sen gåstolen och sen bar jag in matstolen i badrummet. Nu går han så säkert så jag vågar låta honom löpa fritt :D

    SvaraRadera