måndag 17 januari 2011

Snabb och kort uppdatering.

Vi kom iväg till slut till Sweden, planet lämna Toronto men sen var vi fast i Amsterdam en dag. Det sluta med att vi fick köpa nya flygbiljetter med SAS för att ens ha en chans att komma till Sweden. Jag rekommenderar er inte att flyga med KLM.

Vi spenderade en underbar vecka hos mina föräldrar i Skåne. Tyvärr låg jag nerbäddad två dagar så vi han inte träffa alla vi hade hoppats på.

Sedan begav vi oss till Västerås och familjen Zoolander. Där firade vi en härlig nyår med dem. Och spenderade många trevliga dagar och kvällar med familj och vänner.

Vi hann även med att titta på en lägenhet när vi var hemma i Västerås, vi till och med slog till och köpte den. Så till sommaren är vi tillbaka i samma kvarter som vi bodde i när jag och maken först flyttade ihop.

Nu planera jag för fullt hur vi ska renovera, tapeter, kakel, golv, färg, lister med mera.
Mannen är mest orolig för att han inte kan vara där fysiskt när renoveringen drar igång i maj.

Willes ansökan till dagis är i full gång, inte alls roligt att behöva gissa sig till hur den ska fyllas i. Men förhoppningsvis hamnar han på Rönnby fsk. andra valet blir Blåsbo och sedan kan jag inte tänka mig några andra förskolor.

Annars har det inte hänt så mycket, förutom att förkylningarna avlöst varandra sedan den 21 december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar