måndag 6 september 2010

Opraktiska jag

Jag kan nog inte räknas till de som shoppar praktiska kläder för alla väder.
Nej det är verkligen inte jag, snyggt och kvalite går före allt. Kanske inte världens bästa kombination när man har barn, men som tur är finns min man där och hindrar mig ibland. Hittade en superfin mörkblå dunoverall till Wille på Ralph Lauren idag, men tro inte att jag köpte den, för den hade luva. Mannen påpeka att det var opraktiskt och så fick jag låta den hänga kvar i affären.
Hade jag varit själv hade Wille varit ägare till en blå dunoverall just nu. Men ibland låter han mig komma undan med halvt opraktiska kläder till W, så som en dunväst, skjortor, gubbkepsar och skor. I helgen kom jag undan med ett antal halvt opraktiska inköp till W vilket jag är riktigt nöjd med. Funderar starkt på börja visa dagens outfit med W här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar